Tillbaka till startsidan?

Seriöst!


På grund av klådan har nu mitt dygn blivit helt galet! Känns inte direkt så bra! 

Ska snart fixa i ordning lite middag, för Hjärtat kommer snart hem från jobbet. Sen blir det att sätta ihop skrivbordet och installera det där det ska vara, kommer att bli perfekt.

Ska visa er lite bilder sen på vårat hemma gjorda skrivbord, är faktiskt väldigt mycket snyggare än vad jag trodde att det skulle bli, och stort är det. Kommer att få plats bara finfint där :) 

Blir bara att införskaffa i en till data-stol :)
Nu ska jag sätta mig med lite design, har 2 stycken designr att göra om så.


MODE MED MILNE

Hej där! Jag såg att du hade gjort en jättefin design till Elin.

Så jag undrar, gör du gratisdesigner? Är intresserad :D



kram!

| http://milne.blogg.se/
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)