Tillbaka till startsidan?

Turdag :)


Igår var lite av en tur dag för mig tror jag. Jag lade ut vårat gamla datorbord och vardagsrumsbord på blocket, gick bara 1 timme så fick jag datorbordet såld, sen någon timme senare fick jag 2 böcker till utbildningen såld, lyckades även vara vaken i stortsett hela dagen (brukar vara svårt då jag inte sovit), vilade bara 2 timmar. Sen på kvällen fick jag veta att jag har vunnit 2 stycken biobiljetter för att jag var med och röstade fram min Blowsight favorit på Bandit.se :) 

Och som grädden på moset så somnade jag mellan 21.30-21.45 igår kväll och sov till kl 6 imorse :) Över 8 timmars sömn.
Så idag har jag ett leende på mina läppar och bara lever. Har sovit bra och allt har bara varit, just de... Bra! :)


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)