Tillbaka till startsidan?

Våran dammsugare!


Vad jag vet, så har jag glömt att berätta för er att vi har köpt en ny dammsugare :) Vi köpte den i slutet på juli och den är klockren :) Jag har älskat den sen dag ett, den är lätt använda, väldigt mycket tystare och riktigt snygg. Den är även sladdlös, man måste ladda upp den för att använda den. Det är en nackdel, för när den dör så måste man vänta på att den ska laddas upp, men i övrigt har jag inga klagomål. 

Den är så söt, och verkligen inte dyr. Den har varit dyrare om man säger så, och kan man fynda den så är det värt det. Tro mig.

(Bild lånad från Google.se)

Det är en Ergorapido och den gröna ni ser, en sån har vi ståendes i vardagsrummet och ser väldigt fin ut :)



Anki

jag har den i silver =) köpte den då den ny kommit ut..den e bra o ha om man inte har allt för mkt att dammsuga o inte ids ta fram vanliga=) Helst då man har en liten gris unge då han ätit ;)

| http://mammaanki.blogg.se/
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)