Tillbaka till startsidan?

Angående den privata bloggen..


Som ni sett så har jag satt igång den privata bloggen igen, med lösenord så klart.

Jag kommer enbart att ge detta lösenord till en handfull personer, de vill säga de som står mig absolut närmast. Så om ni inte får lösenordet av mig nu, bli inte ledsen på mig. De lär utökas succesivt, men just nu vill jag inte ge lösenordet till vem som helst. Har skrivit väldigt privata saker där, som jag inte vill ska hamna hos vem som helst.

Hoppas ni inte blir allt för ledsna, men jag tycker inte om att vem som helst kan läsa vad jag skriver om privat. Jag vill inte vara en öppen bok. Jag är egentligen en ganska privat människa, och detta får ni acceptera.


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)