Tillbaka till startsidan?

Dag 02. Mina föräldrar


Min mamma heter Maria Johansson. Hon är född i Filipstad, uppvuxen i Piteå och bodde där större delen av sitt liv. Nu bor hon i en liten by i Kiruna som heter Kurravaara tillsammans med Ulf, min lillasyster Madeleine och min lillebror Tobias. Hon är en ärlig, snäll och trevlig kvinna, med hjärtat på rätt ställe. Hon älskar att skojas och hon är inte rädd för att säga vad hon tycker och tänker.

Min pappa heter Roland Johansson Danielsson. Han är född och uppvuxen i Boden, flyttade till Piteå som tonåring och bodde sen här i Piteå i över 20 år. För tillfället är han bosatt i Hagfors, Värmland tillsammans med sin fru Maritha, min lillasyster Jessica (fast hon har eget) och deras hund Azlan. Han är lite av en hockeynörd - vill inte missa en enda hockeymatch på tv. Han är väldigt skojfrisk och även han har hjärtat på rätt ställe. Han är snäll, trevlig, tycker om att skojas och bara är allmänt bra.

Båda mina föräldrar är speciella på sitt egna sätt, och jag älskar båda lika mycket. De är mina föräldrar och de kommer alltid att ha en speciell plats i mitt hjärta. Utan dem skulle jag inte vara den person jag är idag, även fast jag har fått lära mig mycket genom den hårda vägen - eftersom att jag ensam stannade kvar i Piteå som tonåring då alla andra flyttade.

Mamma och pappa, om ni läser detta, jag älskar er av hela mitt hjärta!


Sandra

Vilken grym och mysig blogg du har! :D Hittade dig när jag kommenterade hos Lilija.com

| http://rockgrodan.com
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)