Tillbaka till startsidan?

Dag 08. Detta ångrar jag


Om Tobias fick bestämma så skulle mitt inlägg ha sett ut såhär:

dfjk.,,,kkjjkjjkkjjjjjjjjj  mmmmmbczs3321mkkjgxcz     09+nmmmm.....mkjjjjhhcxmmmnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn  mm.. ,,,
Dag 08. Detta ångrar jagllllll,kkko8tttrrrrr mnnbbnb      777v    ggggthhk   jhyhyyyyyyyhhhhggggggggggggggggggggggghhghghhghnmmmbbbg.,  ööööööööölpl.,.,0001


7


-------------000
----877
*'ä,.å++ööööllö-ä


Haha, så satans söt unge! :) Två år och skriver redan blogginlägg åt mig ;)

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Och nu till ämnet, detta ångrar jag. Jag försöker att inte ångra det som har varit, eftersom att de har lärt mig något nytt varje gång. Om det är något jag kanske kan tänkas ångra så är det allt jag inte har gjort, men som jag skulle viljat göra eller skulle ha kunnat göra. Men inget som jag har gjort, som har varit.




Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)