Tillbaka till startsidan?

It's so cold :/


Usch vad det är kallt, seriöst vi har haft massa minus grader idag. Hur trevligt är det egentligen? Inte alls. Mina häner och fötter är som isbitar och det går inte att få dem varma. Vad ska jag göra? Är verkligen inte trevligt.

Får alltid problem med cirkulationen i händerna och fötterna på vintern. Det är verkligen sugit!

Någon som har nå tips mot de? Vad jag kan göra för att de ska bli bättre eller slippa de helt?


Anna Vesterlund

Jag har samma problem, en varm dusch... bada (om ni har badkar) anners är värmedynan det bästa tycker jag... :)

| http://annaershammar.blogg.se/
Emz

Varma tjocksockar eller dylikt på fossingarna är bra ett tips, det är mysigt att ha på sig innomhus speciellt nu i denna kyla :) Till händerna har jag tyvärr inge bra tips.. Kanske prova träna med en stressboll eller vad de kallas för att få upp cirkulationen? ..Och ha på varma handskar utomhus :)

| http://emmelisa.blogg.se/
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)