Tillbaka till startsidan?

Utmanad..


4 TV program jag kollar på för det mesta:
- 2 ½ men
- How I met your mother
- Dexter
- 8 simple rules

4 saker jag har gjort idag:
- Pratat i mobilen med mamma & Anneli
- Pussat ♥:at
- Varit till veterinären med Anneli & Java
- Åkt på en lite roadtripp med Anneli

4 saker jag längtar efter:
- Sommar
- Att få åka iväg över jul & nyår
- Att få ordning på allt
- *hemligt*

4 saker på önskelistan:
Önskar mig inge speciellt, materiella saker spelar mig ingen roll.
Finns viktigare saker i livet. Jag önskar mig: Sanning & ärlighet.
Är helvetes less all falskhet & alla lögner.

4 saker jag tycker mindre om:
- Kryp öht
- Falskhet & oärlighet (finns de tyvärr mycket av)
- Att inte få sova som jag ska
- *hemligt*

4 personer jag utmanar:
Jag väljer att inte utmana någon alls, har tappat intresset för såna här utmaningar och jag kan bara gissa att många andra också har gjort det. Därför väljer jag att vara snäll mot andra människor och inte utmana någon.