Tillbaka till startsidan?

16 Februari ~ 2010 - That's life!


Jag kunde inte bry mig mindre
Vi toppar inte din lista, än sen?
Jag kunde inte bry mig mindre
Nej nej, ville inte, borde inte, skulle inte,
Jag kunde inte bry mig mindre
Jag kunde inte bry mig mindre
Vi toppar inte din lista, än sen?
Jag kunde inte bry mig mindre
Nej nej, ville inte, borde inte, skulle inte,
Jag kunde inte bry mig mindre 
Så varför skulle jag bry mig
Om du talade om för mig att Jag inte var nån som du brydde dig om
Svara klassiskt, är man inte omtalad är vägen långsmal
Med samma props som för en långtradarchaffis
Men tids nog blir nog vägen både kort och bred
Men i ert fall är den nog alldeles för långt bort för att se

Ärligt talat, varför ta åt sig? Seriöst? Men det märks att jag vet hur jag ska göra för att krypa under skinnet på folk.

Jag fick mig ett redigt gott skratt i går ska jag ta och tala om för er. Vilket gjorde att jag äntligen fick upp ögonen och inse att de inte kunde bli falskare. Nu vet jag äntligen. Jag har äntligen fått veta sanningen, all fakta ligger på bordet. Jag har allt jag någonsin behöver veta. Tja, i vilket fall som helst. Det är det de är, och jag ångrar inget.


Vill man ta åt sig av det jag skriver och göra en stor sak av det, så varsågod :) Haha.

Imorgon ska jag vara med en ur-gullig luspudel :) Jag ska vara dagis-mamma, *skrattar*. Java behöver lite aktivering under dagen då Anneli och Mika jobbar, och då kan jag vara med henne och leka i snön. Jag har som ändå inge bättre för mig. Jag måste plugga, men Java kan vara bra paus emellanåt :) 



Visst är hon söt? Förlåt Anneli för att jag snodde bilden av dig, jag ville bara visa hur söt hund ni har :) 
Trodde faktiskt aldrig att jag skulle tycka att en pudel är söt, men denna lilla donna har en egen, lite speciell, personlighet :) Precis som matte, och det gillar vi :) 

Vad ska man mer säga då? Jag satt och spånade igår på hur jag vill ha designen till min blogg, så den kommer att ändras inom kort. Jag är ganska less på hur den ser ut, och sen så ser den helt vrickad ut i mobilen.. Så inom kort blir det ett annat utseende, helt andra färger osv. Skönt med lite ombytlighet, kan behövas :) 

Näe, nu ska jag sluta blogga :) Det kommer nog mer inlägg senare, just nu ska jag se lite 2 ½ men och vänta på mer avsnitt av min absoluta favorit-serie =D Fast tyvärr så är det ett 6 veckors uppehåll, så jag får vänta på 15 avsnittet.. Det suger, men det ordnar sig :) Har andra serier under tiden.

Tjingeling! 


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)