Tillbaka till startsidan?

19 Februari ~ 2010 - Hemma i helgen :)


Det vart för mig att stanna hemma i helgen.. Kände inte för att fara nånstans, samt att jag ville plugga och städa lite grann :) Sen har jag planerat att vara med Emmie imorgon kväll :) Ha en Emmie och Jennie kväll och natt, det var länge sen.. Ska bli skoj, mysa ihop oss lite, se film, surra och bara vara. Ska bli väldigt trevligt.

Var och handlade tidigare idag. Nils mamma skulle ha lite grejer, och sen köpte jag hem lite basic varor, då jag ska vara hemma.. Kan vara bra om jag med har nått att äta :)

Emmie var här en sväng oxå, jag fick min försenade present av henne. Tusen tack Emmie. Hon har länge hört mig säga att jag har lite kläder, och att jag skulle vilja utöka mitt klädförråd, men jag har inte direkt viljan att kasta ut så mycket pengar på kläder heller, finns vettigare saker. Så hon köpte mig två tunikor i födelsedagspresent. Dom var riktigt fina, och min typ av tunikor oxå. Tack Emmie, du är über gullig! :)



Det är två likadan tunikor, fast olika färger/möster :) Tusen tack ännu en gång Emmie.

Jag vet egentligen inte vad mer jag ska skriva idag. Har inte så mycket att säga. Längtar som satan till den 1 mars. Allt hädanefter kommer att bli kanon :) Kan inte bli annat.

Näe, jag slänger in en bild på världens gulligaste lus-pudel :) Anni och Mika valde rätt jycke, för hon är mega gullig. Allas våran söta lilla Java ^^



En riktigt sötnos! :)

Ha de king, Tjingeling!


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)