Tillbaka till startsidan?

Du tror dig veta så mycket, men du vet ingenting!


Då var det måndag :)

Igår köpte jag hårfärg. Den starkaste frisörblonderingen som kan hittas :) Så nu ska jag leka med mitt hår igen. Kommer nog att bli bra när det är klart, då får jag det som jag vill i alla fall. På en gång utan att behöva vänta evigheter med slingor hit och dit och annat dylikt. Näe, nu ska det göras på en gång. Får väl se om det blir bra, jag hoppas då på det. Jag är inte direkt rädd över att leka i alla fall, det som händer det händer =P

Nils har varit på laboration i Luleå idag, fast dom är väl pågång hem nu. Har för mig att de skulle sluta kl 16. Aja, jag vet inte. Jag vet bara att han har laboration denna vecka, och jag ska sitta hemma och plugga :) Har inlämning av första uppdraget idag. Har även fått lite svar på mail jag skickat iväg, så nu gäller det att hålla tummarna. *Hoppas, Hoppas, Hoppas*

Vad mer ska jag skriva? Kvällen igår, var underbar. Jag och Hjärtat.. och en massa kramar. Kunde inte bli bättre.

Seriöst så vet jag egentligen inte vad jag ska skriva =P
Jag sitter och väntar och väntar på att jag ska få alla saker jag köpt/beställt levererade. Endel av dom kommer imorgon och en del av det senare i veckan. De hade gärna fått komma på en gång. Iih, så skoj! :)

Näe, nu lämnar jag bloggen en stund, tills jag hittar nått mer intressant att skriva om.

Ha de king, Tjingeling!


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)