Tillbaka till startsidan?

Känner mig duktig! :)


Jag har skickat iväg 12 mail idag angående jobb. Så förhoppningsvis ska man väl få turen att få ett sommar jobb, extra jobb, vikariat eller tills vidare anställning någonstans? Jag hoppas då på det :) Skulle vara skönt.

Näe, jag har fortfarande inte ätit något idag :/ Inte bra, man kanske ska se om man kan ta sig något att äta och sen lägga sig och se tv, eller sova, eller något annat skojsigt :) Plugga skulle jag också göra idag, men jag sökte jobb istället.. Ja, jag gjorde ju något bra istället. Men måste sätta mig med nosen i boken en stund också. Så då blir det att äta, plugga, se tv och sen sova :) Det låter bra tycker jag ^^

Ha de king, Tjingeling!


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)