Tillbaka till startsidan?

Kärlek! ♥




Det går inte med ord att beskriva hur mycket jag älskar denna karl. Han är helt underbar, och just nu saknar jag honom som fan. Jag har svårt att sova, just på grund av att jag inte får ligga och kramas med honom. Jag ligger bara och vrider och vänder på mig, får ingen ro i kroppen för jag har ingen axel att ligga på, och ingen som snosar mig i nacken. Jag har ingen som ger mig en bamse-kram och viskar i mitt öra hur mycket han älskar mig.

Jag saknar dig hjärtat, tur att du inte är borta i en evighet, för det skulle jag inte klara av. Du är mitt allt på denna jord, den enda som kan få mig att lysa upp, skina som jag gör när jag ser dig! Visst, vi har våra stunder vi med.. Som alla andra, men oftast så jävlas vi med varandra med glimten i ögat. Vi har lärt känna varandra och vi vet när vi jävlas och är allvarliga. Vi vet båda två hur svårt det är att vara seriös i varandras sällskap, speciellt då vi ska låtsas vara seriösa. Många frågar oss, då vi för det mesta jävlas med varandra, hur många år vi egentligen varit gifta? :) Jag svarar alltid med: För länge! Men med dig kan inget bli för länge.

Jag skulle inte vilja leva en enda sekund utan att veta att du alltid skulle vara vid min sida i vått och torrt. Du är egentligen den enda som verkligen känner mig, du vet mer om mig, hur jag fungerar och verkligen vad jag tycker, tänker och känner än någon annan människa. Du är den enda som egentligen riktigt har brytt dig om att lära känna mig, du vill alltid veta mer. Och jag älskar dig så otroligt mycket. Du bryr dig verkligen, lyssnar när man behöver och kommer med stöttande ord. Visst, ibland kan du säga saker på ett klumpigt sätt, och då är de jävligt tur att jag känner dig väl.

Med detta inlägg ville jag bara säga till dig att jag älskar dig, jag uppskattar dig, du betyder massor för mig och jag skulle inte vilja att du var någon annan än den människa du redan är. Du har redan nu gett mig så mycket, och jag vet att du har massor mer att ge. För mig är du speciell, kom ihåg det. Oavsett vad, så kommer jag alltid att älska dig!

JAG ÄLSKAR DIG NILS LUNDMARK AV HELA MITT HJÄRTA! ♥



Anna

Hej vännen!



Vilket fint inlägg du har skrivit till Nils! :-)



Jo det är bra med mål i livet, nu ska jag bara nå dem åxå ;-)



Jag kommer garanterat att behöva hundvakt under praktikperioden. Kommer att vara där mer den här gången än vad jag var förra, så att jag vet att jag gjort allt för att klara den.



Ha en underbar helg vännen!

Kramen

| http://wesana.blogg.se/
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)