Tillbaka till startsidan?

10 Januari ~ 2010


Imorgon börjar min utbildning *längtar* Det känns så underbart skönt, dock har jag lite grann kvar att få undan i mina andra kurser, så jag har kämpat på ganska friskt med dom =] På två dygn hade jag gjort bort bort fyra stora arbeten. Nu har jag bara tre arbeten kvar, sen är det klart!

Jag hade faktiskt inte tänkt skriva så mycket här idag, eftersom att jag egentligen inte har så mycket att säga. Hade däremot tänkt bjuda på en hel drös med bilder från början av januari till idag =] Ger en kort beskrivning vid vissa kort, se och njut! =]

 
Vårat nya nöjje är att spela monopol på Wii:t =] Sen har vi Bäjbs LCD-display
som han har till datorn =]

 
Bäjb har tagit lite kort på den stationära datorn =]
Han tar fina bilder, tycker jag i alla fall.

 
Jag och mina tända ljus =] Helt mysigt.

 
Snyggingen frös, så jag bäddade om honom =] Visst är han söt?
Han ser då ut att trivas i alla fall, det som är huvudsaken ^^

Nu kommer det att komma en hel del bilder på Nils och Smoke. Bilderna är tagna idag, och dom är såå söta tillsammans =] Smoke ska vara hos oss i några dagar. Gull-vovven som älskar Nils. Det förstår jag, vem gör inte det? Han är den mysigaste i världen. Det har Smoke upptäckt ;] Kolla själv så förstår ni! =D

 

 

 
Visst är Smoke söt då han vilar huvudet på Nils haka? =]

 
Som tack för att han fick använda Nils haka som huvudkudde
så pussades han lite på kinden =] Sen lade han sig och såg
koko ut som bara han kan! ;P

 



Nu kanske ni förstår? Smoke älskar Nils. Det gör jag med! =]

Nu ska jag kila och göra nått vettigt.

 N I L S



Anna

Åh vilka bilder! Nog är han söt lillvovven min :-D Och avis är jag på eran kamera! Den tar ju jättebra bilder! Vill åsså ha... ;-)



Ha det bäst vännen!

Kramen

| http://wesana.blogg.se/
Linnea

Hej på er!

Kul att titta in till er via bloggen, önskar er båda ett superbra 2010!

sara

Hejsan!!



Vad kul att du har hittat min blogg :)

Du kan väl maila mej så jag får din mailadress.



//Sara

Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)