Tillbaka till startsidan?

14 januari ~ 2010 - Du är saknad och älskad!


Idag hade det varit morfars dag. Ooh, vad jag saknar honom! Snart 12 år sedan han lämnade jordlivet, och det går inte en enda dag utan att han är saknad. Var tänkt att vi skulle åka till hans grav idag och tända ett ljus, men jag har varit så virrig de senaste dagarna så det total glömdes bort. :'( Jag brukar inte glömma, men nu gjorde jag det. Inte okej!

Kära morfar skulle ha blivit 80 år, men självklart fick han inte bli det pga cancer. Jag hoppas att han har det bra där uppe, och tittar ner på oss då och då. Ser till att vi som är kvar här nere har det bra. Jag älskar dig morfar, en vacker dag ses vi igen!

Lite synd att jag inte har nån bild på honom, men så är det. Vårdar minnena man har istället =]

Nu vill jag prata om något annat. Jag har gjort klart en av strö-kurserna nu. Det enda som väntas är en redovisning imorn sen är jag helt klar. Då kan jag totalt fokusera på utbildningen, kommer att bli bra.

Sen har vi andra projekt som vi pysslar med här =] Vi köpte ett vitrinskåp förra veckan, och det var lite fel färg. Lila är inte direkt något som passar i vårat hem. Och sen, Lila? Nej tack! Avstår gärna ;P Så vi har slipat, spacklat, slipat lite mer och spacklat igen.. Sen slipat en sista gång och påbörjat ommålning =] Kommer att bli jätte bra när det är klart. Det är ett sånt vitrinskåp som jag har velat ha ett tag, så snacka om fynd hjärtat gjorde förra veckan. Överlycklig vart jag =] Så snart är det den färgen vi vill ha den och sen, bara montera ihop, fylla, koppla in sladde och tända lampa =] Så har vi mys igen..
Jag ska visa er bilder senare.. När det är klart.


I helgen blir det a-jaur. Få färdigt bilarna och allt sånt. Ska bli lite skönt att komma bort lite grann. Fast samtidigt så vill man vara hemma, eftersom att man är sjuk. Men det är lovat att komma upp, och jag har lovat att följa med så =] Kommer att bli jätte bra, lugnt och skönt. Samt att man får kramas lite med katterna..

Näe, se om man kanske kan måla lite mer? Vill måla massor känns det som, är på värsta målarhumöret. Måste tänka på nått annat, då jag är ganska ledsen och nedstämd just nu.

                                                              ♥ N I L S ♥



Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)