Tillbaka till startsidan?

25 januari ~ 2010


Måndag morgon! =]

Nog är det verkligen morgon alltid. Jag har varit vaken sen kl 4 imorse, riktigt skönt =]
Min blogg har fått lite mer förändringar än sist. Är inte klar än heller, men jag var tvungen att ge upp igår då jag inte orkade nå mer. Sen väntar jag på hjälp med vissa saker. Så det kommer nog att bli bra när det är klart. =]

Vad har helgen erbjudit då?

I fredags gjorde vi inte så mycket. Tog det mest lugnt, åt lite godis och såg tv. Sen åkte vi ut en sväng på stan för att kolla om det var nå folk ute, och det var lika dött som vanligt. Tror att det har att göra med att det var helgen före löningshelgen.. Inte en enda vettig eller intressant människa ute. Men sånt som händer.

Lördagen gjorde vi inte så mycket. Vi for och hälsade på min mormor på eftermiddagen/kvällen. Mina två mostrar från Trollhättan hade kommit upp till mormors födelsedag på onsdag. Så vi åkte förbi för att säga hej och surra en stund. Sen åkte vi till Malin och Björn. Såg film, surrade, umgicks. Var väldigt skoj.. Måste vi verkligen göra om snart. Har saknat att umgås med dom lite grann, för man har riktigt skoj med dom. Jag hoppas de blir lite ändring på det, eller vad säger ni? =]
Efter att vi var där åkte vi ut och snurrade några varv, och det var lika dött och tråkigt. Huga, men jag och Nils hade en ganska bra surrstund i bilen.. =]

Söndagen innefattade bara slappning. Gjorde absolut inge annat ^^

Jag har då bestämt mig i alla fall. Att jag ska göra det, jag ska fan sätta igång nu. Kosta vad det kosta vill. JAG SKA! Jag väntar på vettigt svar från Nils om han ska vara med eller inte, men typiskt karlar att inte säga så mycket ;P Så vi får väl se, jag ska då fixa det i alla fall. För det ska göras, jag klarar inte detta annars. Är så redligt less, riktigt spyless. Så nu vill jag fan få bot på de där! Ingen ska försöka hindra mej, som sagt. Kosta vad det kosta vill. Thats life!

Nu ska jag återgå till mina avsnitt av OTH, har återupptagit kollandet på det. Har missat så många avsnitt så nu har det tagits hem och nu börjar kollen igen!


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)