Tillbaka till startsidan?

7 januari ~ 2010


Klockan är efter 00, därav 7 januari =]

Lillsyrran kom i måndags, hon stannar till på fredag. Vad jag vet.

Annars? Jo, jag har blivit sjuk, fast det är ganska lindrigt ändå. Lite feber och snuva, inget jag direkt dör av ;P
Sen har jag varit duktig och pluggat =] 3 arbeten har jag fått bort på drygt 12 timmar, stora arbeten dessutom. *Nöjd*

Nu har jag inte så mycket kvar att göra på kurserna jag läser upp =] Jag inväntar måndag, då börjar utbildningen som jag ska gå *längtar* Ska bli härligt att få gå en utbildning, där man faktiskt kan få jobb sen. Ett jobb som dessutom passar mig, bättre än allt det andra =] Det kommer att bli jätte bra.

Näe, nu ska jag kolla ams hemsida, sen blir det att göra sig klar för sängen och sova. Måste få ordning på mitt dygn igen som nu är helt åt helvete =S Inte bra!



Jag älskar dig snygging! Du är mitt allt ♥



Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)