Tillbaka till startsidan?

Falska människor är som löv..


De finns överallt..

Idag är det måndag. Imorgon är datumet sagt för min muntliga redovisning, sen är alla strö-kurser klara. Vet att det skulle varit förra veckan, men som vanligt så ändras alltid planerna. Men nu är de satt, och de ska fan inte ändras. Imorn ska jag och göra bort skiten så den är klar..

Har även skickat in mitt första uppdrag på första kursen till utbildningen.. Känns riktigt skönt, om det gick bra är en annan femma. Jag hoppas då på det i alla fall =]

I helgen har vi varit till Arvidsjaur, ganska skönt faktiskt. Tog med kameran så det blev lite bilder på diverse saker. Tänkte lägga upp dom lite senare i inlägget. I Arvidsjaur hände det inte så mycket. Bilen är nu lagad och i våra händer igen, äntligen.. Den ska bara uppvisas på besiktningen imorn så är allt klart. Kommer att bli jätte bra. Så nu kör vi varken trasig eller krockad bil =] Sen köpte Nils en ny jacka i helgen, han behövde som en ny. Det blev en jätte fin jacka. Annars, som sagt, hände de inte så mycket. Fick en släng av illamående under lördagen, men de var borta till söndagen så.

Igår när vi kom hem satte vi även ihop vitrinskåpet som vi har hållt på att fixa =] Ni måste ju få de före och efter bilder. Resultatet vart riktigt snyggt. Jag är väldigt nöjd ^^

Sen har jag idag varit till BM, och det gick riktigt bra. Allt är helt okej, så nu behöver jag inte oroa mig. Så länge allt är lugnt så kan jag leva vidare. =] Sen har det införskaffats nå nya grejer till ljudet idag. Nils behövde nå grunkor för att få till ljudet till skrivbordet. Då vi inte har dator, skrivbord och skärm på samma ställe. Datorn står i ena änden av rummet och skrivbordet med skärm och högtalare i andra änden. Så då behövdes det lite grejer för att ljudet skulle bli bra och fungerande. Nu kan jag lyssna på musik via datorn och plugga igen. =]

Finns nog inte så mycket mer att säga. Ska se om det går att fixa till min design i bloggen snart. Den jag har är fin, men jag börjar bli lite less. Dax att förnya sig lite grann.

Näe, här kommer bilderna =]


Ivy & Mew ligger och myser. =]


Snygg Ivy. Kolla vad hon är fin, eller vad säger ni? Riktig liten linslus är hon,
kollar, näst intill, alltid in i kameran =]


Snygga herren Mew ^^ Ligger i Nils knä, det händer typ aldrig.
Tror att jag har sett det en eller två gånger tidigare. ;P

 
Min snygging så klart =]

 
Två nästan likadana bilder, fast det är de inte =] Nils i sin nya fina jacka. Bilderna är tagna då vi var påväg hem från Arvidsjaur.

Nu kommer lite bilder från renoveringen av vitrinskåpet =]


Såhär såg då vitrinskåpet ut då vi köpte den. På bilden ser den blå ut, på alla bilder ser den ut att vara blå. Men den är Lila, och riktigt ful. Gillade inte färgen alls.

   
Här har vi slipningen, spacklingen och påbörjade målningen =]

   

Ihop monteringen och dekorationen =]



Slutresultatet =] Massor bättre, vart riktigt fint. Vi är nöjda, och det är vi som ska leva med det så.
Pryder vårt kök/vår hall riktigt fint..


Vi fick med oss en hel hög med kick från Arvidsjaur, svärmor hade ett lager ;P


Jag har tagit bort stenarna från mitt ljusfat, vart riktigt fint.
Måste bara köpa nya ljus, ska även införskaffa i fler ljusfat och andra olika ljusdekorationer
och grejer. Som jag tidigare nämnt, jag älskar ljus! =]

Näe, nu ska jag kila från blogg.se. Ska se om jag kan få nått gjort i plugg-vägen.
Några som hört av sig angående min historia-bok. Hoppas att den blir såld snart, vill inte ha den liggandes här.
Då jag inte har nån användning för den. Om någon vet av nån som behöver en Epos bok,
hör av er. Den är sprillans ny, knappt bläddrad i och det är den absolut senaste och uppdateraste upplagan. =]

                                               ♥ N I L S ♥



Anna

Gudars så snyggt vitrinskåpet blev! Blev lite avis nu jue.. vill ha ;-D



Bara höra av er om massage. Jag har tid som varje dag :-D



Kram

| http://wesana.blogg.se/
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)