Tillbaka till startsidan?

Evigheter sen!


Har inte varit så aktiv på bloggen på sistonde, känns inte så bra. Men är tyvärr för trött då jag kommer hem från jobbet för att orka sätta mig och skriva. Är ledig idag så tänkte passa på att i alla fall nämna att jag fortfarande lever :P

Dagen verkar bestå av städ, tyvärr. Eftersom att det finns ingen som vill hitta på något med en. Alla verkar vara upptagna idag, just typiskt. Aja, röja lite grann hemma är ju aldrig fel. Eller?

Har fått mig massa skön sömn i natt :) Somnade vid 20-21 tiden igår och klev inte upp förrän strax efter 10.30 :) Riktigt skönt. Sen har jag sovmorgon imorn med, börjar inte jobbet förrän 12.15 :) 

Hade tänkt visa er lite bilder från då mamma, Ulf, Wilma och Tobias var här förra helgen, men har inte orkat sätta ihop ett collage än. Ska göra det lite senare så ska ni få se vad stor min lilla sötnos har blivit! :) Lördagen var vi ut till dem, där de hade husvagnen. Umgicks, grillade och bara mådde. Sen under söndagen så var vi nere på stranden på gläntan och solade/badade lite grann. Jag doppade bara fötterna för jag tyckte att det var för kallt. Sen for vi tillbaka till husvagnen och umgicks en stund. Tobias fick då följa med mig och Hjärtat hem. Det tyckte han var jätte kul, surrade massor, busade massor och sprang runt som en tok. Han var riktigt färdig då de kom och hämtade honom.

Näe, nu ska jag fortsätta städa. Om det finns någon som vill umgås en stund, hör av er.. För jag vill egentligen inte städa på min lediga dag! :P


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)