Tillbaka till startsidan?

För uppenbart!


Nyss hemkommen från att ha varit på bio och kollat på Twillight - Eclipse. Den var väldigt bra, kan jag säga. Men den levde inte riktigt upp till mina förväntningar. Hade hoppats på lite mer spänning, men tyvärr var filmen väldigt uppenbar. Man visste vad som skulle hända, om man säger så. Jag tyckte ändå inte att det var så mycket "välj mig och inte honom" i filmen, dom sa det några gånger och så men det var ändå inte värst. Hade det varit lite mer spänning så hade det helt klart varit min favorit, men jag håller mig till att första filmen är bäst än så länge. 

Kan säga att jag var måttligt chockad då Hjärtat sa i förrgår att han hade bokat biljetter till oss, så jag fick se Eclipse på bio. Han är bara för söt, chockar mig och vill att jag ska göra mysiga och roliga saker på mina lediga dagar. Jag älskar dig Nils, du är bäst!

Från det ena till det andra, sitter just nu vid lill fjutten till dator medan jag väntar på att Hjärtat ska göra klart det han håller på med vid den stationära. Snacka om att det tar ett tag innan man man vänjer sig vid detta tangentbord. Det går relativt fort, men ändå. Störande i början.

Har haft en väldigt bra ledig dag, imorgon börjar allvaret igen. Då jobbar jag 12.15 - 21 och sen jobbar jag fredag 7-12.15 och sen ledig över hela helgen. Känns skönt. Men efter det, då börjar verkligen allvarligt. Då jobbar jag 6 av 7 dagar. Ska bli intressant.

Hoppas på att Hjärtat är snart klar vid den startionära datorn så jag får sitta och leka lite grann i PS. Jag har en känsla av att det fanns designer jag skulle göra till någon, men såhär på rak arm kommer jag inte ihåg.. Säg till om ni ville ha en design så lovar jag att fixa det.

Nu ska jag fortsätta slö surfa tills jag får den andra datorn. Finns säkert nå intressant jag kan kolla på on the net!


Anki

jag ju =(

Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)