Tillbaka till startsidan?

Funderingar angående kategorier!


Jag funderar på att skapa 3 nya kategorier. En där jag har gillar och ogillar - typ av hiss och diss, en där jag är mer ytlig och går på utsidan, och en där jag är lite mer personlig. Inte för personlig men sådär lagomt.
Jag vet inte riktigt vad jag ska kalla dessa kategorier.. "Ogillar/Gillar", "Till det yttre!" och "Under huven" kanske? :) Jag vet inte riktigt, någon som kanske är duktig på att använda synonymer och komma på ett bra kategorinamn åt mig till dessa kategorier? :) Om så, skriv en kommentar så jag får veta!

Jag har länge funderat på att göra nått med min blogg där läsarna får lära känna mig lite bättre, veta vad jag gillar och hur jag kan vara till både det inre och det yttre. Men jag har aldrig tagit mig tummen ur röven, och sen har jag mest sett det som "fjortis"-stil.. Eftersom att många fjortisar använder sig av det! Men det spelar mig ingen roll. Jag vet ju vem jag är, och anledningen till varför jag skulle vilja starta såna här kategorier, och kanske fler kategorier är ju enbart för mig själv. Jag vill själv göra bloggen lite mer intressant.
Jag har en hel del bilder, men jag skriver mest om min vardag och det är inte alltid så trevligt att läsa: "Godmorgon, nu är jag vaken.. har inte gjort nått idag.. nu ska jag sova! Godnatt!".. Okej, är kanske inte direkt så. Men ändå, känns ganska enformigt här.. Det kan behövas lite uppfräschning. Förnya sig lite grann..

Vad tror ni? Några nya kategorier skulle väl vara trevligt?


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)