Tillbaka till startsidan?

Måndag!


Har mycket jag vill skriva ner men samtidigt vill jag inte skriva något alls. Känns lite skumt, men jag ska försöka skriva lite grann i alla fall.

Idag är det måndag, och dagen har varit väldigt lugn. Jag har ringt några samtal idag, kollat upp lite grann angående några kurser jag ska gå inför sommarjobbet. Ska även ringa chefen jag hade förra sommaren angående ett arbetsgivarintyg och ringa min nuvarande chef angående några saker. Men det tar jag imorgon, lite sent nu.

Igår såg vi klart andra säsongen av Ghost Whisperer, vilket jävla slut. Det är allt jag har att säga! Helt vrickat. Nu ska jag starta så man kan se tredje säsongen, orkar inte vänta så länge på att få se klart.

Ska även laga middag, sen middag men det spelar ingen roll. 

Imorn är det ju balen, kanske man ska fara och kolla på :) Vore lite skoj, jag hoppas de får fint väder :)
Sen missar jag tyvärr studenten på fredag :/ Känns inte så bra då min kusin Sofie och Nils lillebror Anton tar studenten, men vad ska jag göra? Jag måste vara på denna kurs! Känns väldigt surt!


Jenny

Aah! Riktigt jävla bra låt! Förstår att hon vann :)

Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)