Tillbaka till startsidan?

Seriöst?


Det finns inget mer enerverande än grannar som lämnar sin stackars hund ensam hemma och bara låter den stå och skälla. Grannens hund har stått och skällt non-stop i strax över 3 timmar nu. Varför lämnar man hunden hemma ensam då den uppenbarligen inte klarar av det? Det är inte bra varken för hunden eller oss grannar.

Om man visste att hunden klarar av att vara ensam, då säger jag inget. För en hund som klara av att vara ensam står inte och skäller non-stop. Den kanske gnyr en stund (om ens det) och sen går den och lägger sig. Men inte denna, och jag blir seriöst galen! Den driver mig till vansinne, och jag vet inte vad jag ska göra. Jag kan inte direkt gå och hjälpa denna stackars hund just nu, eftersom att ingen är hemma.

En sak är då helt klart, så kommer jag aldrig att göra mot min hund. Dålig uppfostran/träning eller dylikt kallar jag det. Inte direkt så det har tränat på att ha hunden ensam eller försökt få den att roa sig med nått då den är ensam. Utan dom lämnar hunden i tron om att den ska vara tyst. Och visst, vissa dagar tror jag banne mig att den är tyst (eller så har de lämnat den till någon över dagen) men jag börjar bli redigt less på att denna hund står och skäller hela morgonen, no
<B><Font Face="Verdana" Size="5" Color="#000000">Copyright</font></B>
n-stopp i 2-6 timmar.
<br>
<br>
<Font Face="sans-serif" Size="3" Color="#000000">
Bilderna på bloggen är tagna av mig om
inget annat anges. Vilket betyder att
man INTE får kopiera dem utan min tillåtelse. </font></center>-stop i 2-6 timmar!

Blir att ta reda på exakt vart denna hund befinner sig och se om man kan informera ägarna om att hunden står och skäller, och att de får göra nått åt det. Såhär kan det inte vara. Jag fattar inte att, de grannar som bor lite närmare denna lägenhet, inte stör sig av detta. Då jag gör det och ändå har jag tv:n på, och jag hör vääldigt tydligt om att denna hund inte har det bra, den vill inte vara själv.


Anki

Jenny klaga oxå på det så det kanske e samma hund=)?? ni bodde väl inte så långt ifrån varandra..

Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)