Tillbaka till startsidan?

Huvudvärk delux!


Ja, jag ska gå och lägga mig.. Orkar inte med denna huvudvärk..

Men jag hade velat dela med mig, till er, att jag har har fått introduktion på ett boende, känns bra. Så efter intron så ska jag springvicka i vår.. Kommer att bli kanon :) Trivs personalen och de boende med mig, och jag trivs med dem, så är jag garanterad jobb i sommar.. Känns riktigt bra! :) Slippa oroa sig nå mer.. Nu kommer jag att få in lite extra pengar.. Känns skönt, då det finns mycket som kan behövas :)

Har även varit och tränat idag.. Med Hjärtat, Emmie och Malin. Riktigt skönt faktisk..

Nu kallar sängen, orkar seriöst inte med denna huvudvärk nå mer!

Ha de king, Tjingeling!


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)