Tillbaka till startsidan?

Bilder, irritation & dåligt väder!


Sitter i Arvidsjaur nu, vi åkte hit igår & här blir vi i några dagar. Har inte så mycket att göra hemma så då är vi här & chillar. Eller, näe.. chillar gör vi inte. Eller, jag gör det, men inte Nils. Han & Per är nere i förrådet och slaktar en bil. Lika bra det istället för att den bara ska stå & skräpa där nere. Det som är vettigt att ta ifrån den sparas som reservdelar till Vrålvon, allt annat körs åt fanders senare.


(Bild lånad från Google.se)


Det regnar här idag. Inte trevligt, regnar, blåser & gör en lite små trött & hängig. Visst det är mysigt med regn, men jag hade hellre haft sol nu. Så man hade kunnat vara ute en stund & läsa eller nått. Men icket, nu blir det en helt tråkig inne-dag.

Jag har massa bilder som jag skulle vilja dela med mig av, men jag kan inte göra det än. Bilderna från i torsdags då jag, Hjärtat, Anni, Emmie, Baggis & Java var ut skulle jag vilja lägga upp. Men det får bli då vi kommer hem istället, då alla de bilderna ligger på datorn hemma. Sen är det tagit en massa bilder igår, som jag skulle vilja lägga upp, men eftersom att jag inte kan sätta min "stämpel" på dem, blir det lite svårare. Visst, det går att använda Paint, men det blir skit dåligt och man kan inte sätta "stämpeln" vart som helst, därav använder jag hellre PS, där kan man vrida och vända allt som man vill. Blir lättare så.

Är lite frustrerad över hockeyn idag oxå. Hur kan man vara så korkad att man tar Time-Out med 15 sekunder kvar? Och då man har övertag & då de skulle bli tekning i egen zon? Seriöst? Hur tänkte du dumhuvud?!.. Man gör inte så, självklart vann tjeckerna pga det, det säger sig självt! Sverige hade haft större chans till att vinna om man bara hade låtit matchen fortgå.. Seriöst?!.. Aja, dumma jävlar, eller dumjävel snarare! Usch!

Ikväll blir det tydligen pizza till middag :) Så blir det då Åsa slutar sent, eller.. I alla fall idag. Får väl se vad det blir för pizza, och vad kvällen har att bjuda på.

Vad ska ni hitta på ikväll?


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)