Tillbaka till startsidan?

Bloggar från mobilen :)


Kollar på första semifinalen i Eurovision.. Nog finns det en hel del hemska bidrag, herregud. Men visst, det finns nån enstaka bra oxå, men nog är dom få. Vad säger nu om Finlands bidrag? Ganska gulligt ändå :P

Tänkte att jag kunde svara på kommentarerna jag fick tidigare.

Emz - Ja, vi har det väldigt bra här. Lugn men ibland nästan för lugnt. Kul att du ville kommentera, alltid kul när nån vill svara ens frågor :)
kANNIbal - Korv ska det vara! Eller hur? Absolut att vi ska grilla en jäkul någon dag. Bara säga till!

Om det är någon som har en fråga till mig är det bara skriva ner den frågan i en kommentar så svara jag, antingen i ett inlägg eller i din blogg.

Min fråga till er ikväll är:
Vad anser ni om kvällens bidrag i semifinalen?


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)