Tillbaka till startsidan?

Solen skiiner!


Bilden är tagen i fredags. Detta är en älv som inte brukar vara såhär bred. Översvämning delux, nästan alla älvar och sjöar är översvämmade, inte överdrivet överallt. Men ändå. Sånt som händer då det börjar tina så tidigt och så fort. Men det är ju påväg bort nu, sägs det i alla fall. Fast om man alltid ska tro på de man får höra, det vet jag inte. Vi får väl se vad som händer ;P 

Idag är det fint väder i Arvidsjaur, strålande sol, varmt och väldigt fint. Finns några moln och det små blåser, men det kan man leva med. Så länge solen är framme.

Får väl se när Hjärtat och Per är klar nere i förrådet idag, kanske jag och Hjärtat kan åka ut en sväng någonstans och ta lite kort :) Eller vad det nu blir.

Jag skulle vilja säga ett stort grattis till pappa och Maritha, är väldigt glad för er skull. Hoppas ni hade en bra vistelse i Sunne. Saknar er, väldigt mycket. ♥



Jag hittade en bil nere i förrådet som jag ville ta kort på. Den är lite sleten, men ändå gjorde den sig väldigt bra på många bilder :) Tog i läget som i kameran kallas för "gammeldags", men i mobiltelefoner kallas den för "Sepia", eller "Bruntoning". Vart hur som helst bra, har många fler bilder på denna bilen. Men jag vill bara dela med mig av en.



Tog även några bilder på L200:an :) Den gjorde sig väääldigt bra på bild, både svartvita, "gammeldags":a och vanligt. Den är rolig att fota, man kan som aldrig misslyckas. Har många fina bilder på denna bil också, men jag bjuder bara på en. Annars blir det så enformigt.



Denna bild är jag riktigt nöjd med. Väldigt fin. Fast båten är inte direkt den finaste, dock passade den in fruktansvärt bra i helhet med bilden :)

Nu vet jag inte vad mer jag ska skriva, eller visa. Har massa bilder på den externa hårddisken, men vill inte visa alla, på grund av att jag inte kan sätta min "stämpel" på alla, kan bara göra det på några utan att det ser dumt ut.

Nu hoppas jag på att eftermiddagen/kvällen bjuder på något intressant. Vill inte bara sitta och sitta, så tråkigt.

Har ni några förslag på vad som kan göras idag? Och, vad ska ni själva göra?


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)