Tillbaka till startsidan?

Ändringar hit och dit..


Ja, som vanligt är jag och ändrar hela tiden. Kan aldrig bestämma mig, tydligen. Men så är det ibland.

Har fått ett mail av en tjej som vill att jag ska göra en header åt henne, ska sätta mig och kika på det lite senare. Sen har Caroline sagt att hon vill att jag ska göra ett skrivbordsunderlägg till henne :) Så jag ska bara vänta på lite instruktioner från henne, så ska jag sätta igång med det också.

Fast jag kan inte sitta så mycket ikväll, och i veckan på grund av praktiken. Men det ordnar nog sig, inget av det tar speciellt lång tid.


Caroline

Sv: Ja det borde dom verkligen öppna, det är nog många läkare som gör så, riktigt tråkigt faktiskt.

Jag hör av mig ikväll via mail eller msn ang. skrivbordsunderlägget. Det är verkligen inte bråttom så prioritera allt viktigt, har jag klarat mig utan så här länge så ska jag väll klara mig ett tag till :D



Kram

Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)