Tillbaka till startsidan?

Behöver lite distans...


Nu tar jag en paus från designandet ett tag. Så det går inte att beställa någon design från mig för stunden. Jag har en design som jag har lovat att göra, självklar ska jag göra hennes design klar. När den riktigt blir klar kan jag inte lova, men så snart som möjlig hoppas jag. Jag små arbetar på den lite då och då, enbart för att jag inte har ork och tålamod till att sitta flera timmar/dag längre.


Till resten av er, så kommer jag inte att göra något. Endast hela beställda designer som jag lovat göra.


Jag känner att jag måste få lite distans från bloggdesignandet, samt att jag måste få tillbaka tålamodet. Vill även lära mig lite nya saker i både PS och html, innan jag sätter igång igen. Skulle vara kul att komma tillbaka och vara riktigt duktig, så jag ska arbeta vidare, fast inte med beställningar. Kanske dyker det upp någon gratisdesign eller nått sånt, vad vet jag.


Den som lever får se :)



Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)