Tillbaka till startsidan?

Besök hos frissan igen :)


Har idag varit till salongen och fått håret klippt i en frisyr och blonderat ännu mer :) Vart riktigt nöjd. Tog ca 4 timmar på salongen, så tjockt hår har jag :/ Riktigt jobbigt. Men riktigt skönt när det är klart :)

Jag bestämde mig för att klippa bort ganska mycket av mitt hår, eftersom att jag hade så mycket mörka partier som aldrig hade gått att bleka bort. Så då vart det att kapa de mesta av det. Nu är det lagt ännu mer blondering och jag känner mig redan väldigt mycket ljusare än tidigare. Skönt att få bort ganska mycket hår också, en riktig befrierlse faktiskt. Eftersom att jag vet att mitt hår växer som ogräs, så spelade de mig inte så stor roll att det klipptes massor, det kommer tillbaka.

Det vart i alla fall kort i nacken och längre fram, en typ av page. Vart riktigt bra och jag är helnöjd :)

Här har ni resultatet :)

 

Jag har dock 2-3 gånger kvar innan jag har en blondfärg som jag är nöjd med helt och innan alla de mörkare pariterna är borta. Men nog är det skillnad mot från då jag började med håret :)

 

Vad tycker ni läsare? En frisyr att spara eller?



Anni

Ooooh så snyggt! :D

|
Caroline

Riktigt snyggt! Helt klart en frisyr att spara :)

Emmeli

Vad fin frisyr!

4timmar,det var inte dåligt!:)Önskar jag också fick tillbaka mitt tjocka hår!

| http://emmelilundberg.blogg.se/
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)