Tillbaka till startsidan?

Det är kul att luras, och överraska folk :)


Fan vad nöjd jag är nu :D

Har suttit med Emmies design hela dagen typ, utan att hon har vetat något. Kände för att överraska henne med en ny design, och eftersom att Emmie inte vill ha något avancerat utan bara något fint och stilrent så är det helvetes lätt att slänga ihop en design till henne på bara någon timme.

Sagt och gjort, så gjorde jag det nu ikväll. Lurade i henne att jag skulle göra en färgkarta med lite olika nyanser för att lättare hitta fina färger då jag ska göra designer eller skrivbordsunderlägg. Hon skickade massa koder till mig, utan att ens veta att jag ville bara få fram några färger hon tyckte var fina som jag kunde använda mig av i designen.

Sen när allt var klart och designen var inlagd på hennes blogg, skickade jag länken till hennes blogg på msn med kommentaren: "ska det se ut såhär?!.. :O", hon gick in och fick sig världens chock. Designen var ändrad. Hon trodde att hela hennes blogg hade kraschat eller nå.. Men nej, en ny design väntade.

Hon vart överlycklig och älskade färgkombinationen. Så hon är nöjd och glad, och jag är helvetes nöjd och glad. Vart en väldigt fin design och jag får vara riktigt glad över att jag lyckades lura henne lite grann ;D

Jag har lagt in en bild på hennes design i mitt portfolie, men tänkte göra ett undantag och även lägga in den här.

Såhär ser Emmies nya design ut:

 

Vart bra, enligt mitt tycke. Klicka på bilden för att komma till hennes blogg :)


Emz

Jodu din lilla lurifax, du lurade mig riktigt ordentligt men roligt var det :)



Sv: Näe, det blev som ingen skillnad.. Känns rätt så rymligt och fint än så länge :) Går att röra sig mer fritt och ledigt nu än tidigare faktikst :)

| http://emmelisa.blogg.se/
Caroline

Vilken överraskning :)

malin t.

Hej! Jag tycker så sjukt mycket om dina designer, såg den på min vän http://www.corneliasmammii.blogg.se och undrar om du skulle vilja göra en till mig? Vill verkligen satsa på bloggen nu och det skulle vara härligt med en ny design till att börja med! Tar du betalt? Du är grym! Kram / www.tegelunge.blogg.se

| http://tegelunge.blogg.se/
malin t.

sv; Okej, tack så mycket! Har tyvärr inte en enda krona just nu, men det får väl bli senare så får jag försöka lära mig att göra egna designer så länge! Tack iaf, du är jätte duktig! Kram

| http://tegelunge.blogg.se/
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)