Tillbaka till startsidan?

I just loooove it...


Då var man hemkommen, har fått i sig middag och tagit en lååång varm dusch. Väldigt skönt ska jag ta och tala om för er.

Dagen idag har flytit på ganska fint, vet exakt vad jag ska göra om dagarna på 5:an. Sällan någon där borta behöver att be mig göra saker, allt flyter på väldigt bra. Sen att det finns en riktigt trevlig SSK-student på 5:an gör att dagarna flyter på ännu lättare, eftersom att det blir ganska mycket surr med henne, samt lite kortspel då ingen av patienterna vill spela. De flesta patienterna tycker mest om att vara för sig själva.

Snart är all praktik slut och det känns inge bra, skulle mer än gärna göra mååånga fler praktikveckor :) Har de bästa handledarna och alla där är sjukt trevliga, både personal och patienter. Tur att jag kommer att få vara kvar där även fast det inte kanske blir lika ofta som nu.

Annars händer det inte så mycket :) Försöker att enbart ta de lugnt då jag kommit hem från praktiken enbart för att inte vara så trött dagen efter.

Nej, nu ska vi se om det kanske går att installera och spela Diablo på min dator. Saknar det spelet lite grann ^^


Caroline

Vad roligt att du trivs så bra! :)

Ida Josefin (den snälla ssk-stud)

:-)

|
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)