Tillbaka till startsidan?

Nejtack!


 

Att människor inte läser reglerna innan de kommenterar.. Jag vill inte veta av nå utlottningar eller tävlingar där man kan vinna saker. Vill jag vara med och tävla i nått så letar jag reda på de tävlingarna själv, jag vill inte få en massa kommentarer där det står att jag ska vara med och tävla. Det gör mig bara irriterad.

Jag vill inte heller att ni spammar mig med denna skiten. Jag vill, som sagt, inte vara med i tävligar och jag tänker inte rösta på er i några tävligar.

 

Så låt bli att ge mig kommentarer angående detta, tack!



lollo

Gör du gratis designer/headers till andra?

skulle jätte gärna vilja ha en ny design! :)

| http://lolloduveet.blogg.se/
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)