Tillbaka till startsidan?

Ja, herregud!


Jag hittade en blogg i natt av en ren slump och fann till min förvåning att vi hade snarlik design, i ren välmening skrev jag till denna person att jag snubblade in på dennes blogg av en slump och fann att designerna var lika varandra, berättade att jag inte kopierat från dennes blogg eftersom att jag just fann bloggen (sen har jag ingen nytta av att kopiera folk, vad lär man sig då? Inget!).

Svaret jag får är ju: Självklart är min design kopierad rakt av från hennes. Seriöst? Varför tror alla att man alltid kopierar? Jag har ALDRIG kopierat från någon blogg, och kommer aldrig att göra det. Eftersom att jag anser inte att det är vänligt, varken mot den som gjort bloggen eller mot någon annan. Jag sitter timmar och sliter med mina egna designer, vad fan ska jag då finna för nöje i att kopiera någon?

Jag vill lära mig om design, allt jag bara kan. Har en perfekt sida som jag utgår ifrån så jag lär mig.

Så jag säger det igen, jag har INTE kopierat någons design. Jag har slitit hårt med min egna. Det är inte omöjligt att stöta på någon som har gjort snarlik design som en själv, helvetes ovanligt men fan inte omöjligt.

Jag kommer att göra ändringar på min blogg, för jag hatar att folk påstår att man gjort något som man inte gjort. Och jag tänker göra som Nils mamma har sagt: Klokast ger sig!

Jag orkar inte tjafsa, jag orkar inte med att höra massa skitsnack. Tro vad fan du vill, jag har inte gjort nått men eftersom att jag är så snäll som jag är så ändrar jag i min design.

Jag tjänar inget på att ljuga, men vissa verkar tro att ljuga är det enda folk gör...


Zabine - Wildasmami

HAHAHA!! herregud.. jag hade henne efter mig för ett tag sen.. motherhood alltså, skit i henne.. en jävla pajas som inte gör annat än att dramatisera!

| http://wildasmami.blogg.se/
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)