Tillbaka till startsidan?

Det nya i vårat hem..


Vi har gjort lite ändringar i våran datorhörna. Vi har hängt upp en hylla i mitten ovanför skrivbordet, enbart för att få undan lite saker, var så mycket som skulle få plats på skrivbordet annars. Sen satte jag ett snöre mellan väggfästena på hyllan, och satte klädnypor där :) Vart faktiskt bra, för då fick man undan massa papper som annars hade legat och skräpat.

Sen har vi mitt akvarium som kommer ifrån Mamma. Mina två som "bäbisar" Guldis och Lillis har det jätte bra där, dom trivs verkligen. Mycket plats åt dom och massor mer syre då jag har skaffat en pump. Detta akvarium står i ett av hörnen i vårat vardagsrum, riktigt mysigt. Kommer att komma en bild snart där ni ser exakt vart den är placerad :)

Såhär ser vårat vardagsrum ut för tillfället :) Bruna gardiner, då jag vart less de svart/vita. Och två små lackbord som soffbord istället för det stora Ramvik bordet med glasskiva. Vart less att de vart skitigt så fort samt att de var så stort och otympligt. Mycket smidigare med dessa två. Men ombytlig som jag är, så vill jag ha ett annat vardagsrumsbord nu :) Tur att dessa var billiga, och att de går att använda vart som helst senare :) Inget man behöver sälja iväg om man skaffar nytt. Funkar perfekt att ha dem som sidobord på soffan då vi skaffar större lägenhet eller hus. Ni ser även de nya soffkuddarna jag skaffat till soffan, vart less att det även där var svart/vitt, samt att dessa kuddar är både behagligare och finare.

Det var de jag hade att visa er för stunden, vad tycker ni? Har jag lyckats inreda vardagsrummet bra? :)


Anki

hel mysigt =) likadan matta har ni som vi har oxå, el hade, ja använder den inte mer , köpte en lime grön rya från ikea :P Vart så less svart vitt ja med..S

| http://mammaanki.blogg.se/
helene

Jag trot verkligen att fisken trivs där :D !

| http://hhelenemariee.blogg.se/
esma

söljer du den akvariumen eller var har du din mamma köpt den ifran jag vill därna ha en akvarium

Svar: Jag säljer inte mitt akvarium och jag har ingen aning om vart min mor har köpt den.. :) Hoppas du hittar dig ett akvarium i alla fall :)
Jennie Johansson

|
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)