Tillbaka till startsidan?

Sleep sleep sleep!


Vilka konstiga dygn jag har haft. Så trött som jag har varit de senaste 2 dagarna har jag inte varit på länge.

Natten till tisdag sov jag 8 timmar, sen under tisdagen så slumrade jag till några gånger. Hade problem med att hålla ögonen öppna, sen sov jag 8 timmar natten mellan tisdag och onsdag. Klev upp kl 8 på onsdagen och hade hoppats på att vara vaken, men icket. Somnade på soffan och sov till kl 15 :S 
Var vaken till kl 21, sen gick jag och la mig med Hjärtat och sen somnade jag före 21.30, sov till kl 6 imorse. Så nog kan man säga att jag har sovit alltid, det är typ det enda jag har gjort.

Känns i alla fall bra att jag sov i natt fast jag sov hela gårdagen typ. Så mitt dygn är inte förstört även fast jag sovit så mycket.

Näe, nu ska jag hitta mig nå lunch. Är mega hungrig!


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)