Tillbaka till startsidan?

Äntligen är det klart..


Nu har det blivit läge för mig att visa er min förändring. Jag har varit idag till frisören och fixat det sista med mitt hår. Som ni alla minns så var jag till frisören för 2 veckor sen och fixade till håret. Det blev då inge bra i botten, eftersom att färgen inte tog så bra som vi hade hoppats på. Men idag tog den jätte bra och jag är nu helt blond.

Det känns jätte bra och jag är jätte nöjd. När hon började färga botten så såg hon att jag redan hade utväxt. En utväxt på ca 5-6mm. Seriöst? En sån utväxt på 2 veckor, snacka om ogräs till hår man har. Den andra frisören på salongen vart chockad, hon önskade att hon hade lika snabbväxande hår som jag. De kände även i mitt hår, eftersom att jag tunnade ut de för 2 veckor sen. Det vart så tunt och fint, och vad har nu hänt? Jo, det är tjockt. De har svält, så nu har jag mycket hår på huvudet igen. Men inte gör de mig nå, jag är van.



Bild från hur jag såg ut innan vi började blondera, fram till idag. Alla bilder efter första är tagna efter mina tider på salongen. Det har tagit mig 6 månader att bli såhär ljus, alltså 5 gånger (plus korigerings tider som jag inte räknat med, kanske 2-3 såna) på salong. Snacka om förändring från första bilden till de två sista.. Eller vad säger ni?

Det enda som behövs göras nu är att klippa det eftersom och att underhålla det med färg när det växer ut. Så jäkla skönt. Äntligen är det klart. Jag trodde att det skulle ta längre tid än 6 månader, då vissa har hållt på i 2 år. Men icket, känns underbart.


Tant Kim | Design och Layout

sv: Jadå jag hade det rätt okej, tills jag skulle hem igen. xD hehe!



Ja men precis, låt inte snuvan trycka ner dig. ;)

Ja, för det mesta men nu är det inte så. :| Nationella på G och det stressar sönder mig. :|



Japp, idag tänkte jag skicka det. :)



Kram!

| http://tantkim.blogg.se/
Tant Kim | Design och Layout

Jag utmanade dig i min blogg. ;) Kramar

| http://tantkim.blogg.se/
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)