Tillbaka till startsidan?

Bangerhead.se, för de som behöver lite produkter till håret, huden och naglarna..


Nu hade jag tänkt visa er lite produkter från Bangerhead.se som jag hade tänkt införskaffa  så fort möjlighet ges.


Det är en Volumizing borste, skulle passa bra i mitt hår till när jag fönar. Så jag får in lite mer volym i mitt fluff. Det är BlondMe Brilliance Shampoo Cool och självklart balsamet till. Det ska ta bort de varma tonerna i håret och göra det lite kallare. Kan vara bra att använda sig av till vardags. Sen under sommaren vore det grymt att använda sig av L'oréal Silver Shampoo, någon gång då och då. Fick tipset av min frisör att jag skulle prova dessa två shampoon och hittade dem till riktigt bra priser på Bangerhead.

De har många bra produkter till alla hårtyper för riktigt bra priser. Behöver du några nya produkter? Kika in där och beställ, det ska jag göra!

Kika in hos Bangerhead, kolla in deras utbud. De har mer än bara hårvårdsprodukter. De har parfymer, nagellack och hudvårdsprodukter. Det finns hur mycket som helst.


Emma K

köp inte det schampot, du kommer få lila/blå nyanser i håret!

Emma K

SV: menar silver schampoot, jag har prövat det då jag var blond och det blev lila/blått och då använde jag det bara som en inpackning en gång i veckan..

Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)