Tillbaka till startsidan?

Då var denna helgen snart över för mig..


Påsken är ännu inte över, men firandet av den är över senare ikväll, för oss i alla fall. Ikväll blir det att fara hem och tillbak till vardagen. Har jobb imorgon mellan 7 - 16.45, så det blir en tidig kväll ikväll och sen bara chill resten av helgen ( de vill säga söndag kväll och måndag!). Har plugg att göra, även fast jag varit väldigt flitig och pluggat här så måste det pluggas ännu mer.

Önskar även att jag fick svar snart angående alla utbildningar och kurser som jag har sökt, men får nog inge svar förrän mot hösten, eftersom att de inte börjar förrän i höst.

Nej, nog tjattrat från mig. Ska plugga lite mer nu sen blir det påskbuffé till middag innan vi gör oss klara för att fara hem. Hoppas att ni får en mysig lördag, med solig dag/kväll och mycket mys.


Isabell

Åh, vad är det för utbildningar och kurser du sökt? Låter spännande, hoppas du kommer in! :)



Svar: Ja om jag har tråkigt brukar jag göra så ibland, oftast blir det ju bara just en skiss men ibland känner jag att jag vill bygga vidare på det och göra en riktig design av det.



Anledningen till att många hoppar lunchen är nog för att man helt enkelt inte orkar göra i ordning något att äta, man vill ha något som går fort att göra klart och inte världens lyxmiddag ;D



Verkligen! :)



Kram!

Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Oj vad tidigt du börjar imorgon. Hoppas du får en bra dag trots jobb! =)



sv: Naaw du är ju för snäll! Du är ju också superduktig på det där med bilder tycker jag. ;)



Jag har haft en helt okej påskhelg även om den inte varit speiellt påskig förutom påskäggen. :P Jag har mest pluggat och tagit det lugnt. Har varit en sväng på stan och shoppat och så.. du då? =)



Puss på dig snyging!!

| http://adaras.se
Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

sv: Ja det var en riktigt mysig dag!! :D

Nej alltså jag tycker inte den drinken var så god, men det var för att det smakade mest Red Bull. Vilken är din favoritdrink!? :D



hihi ja jag kan tänka mig att det var härligt att bli bortskämd! :D



Håller mina tummar att du kommer in på det du vill! =)

| http://adaras.se
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)