Tillbaka till startsidan?

Det har nu blivit spikat, tills vidare i alla fall ;)


Varje fredag kommer det nu att dyka upp ett inlägg av Nils, i alla fall tills vidare. Vad de inläggen kommer att innehålla får ni se på fredag! :) Då dyker första inlägget upp..

Känns grymt kul att Nils vill vara med och publicera lite grann i min blogg och nu äntligen efter ganska mycket spånande så har vi äntligen kommit fram till vad hans inlägg ska innehålla. Kommer att bli riktigt bra.


Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Vad spännande det ska bli att se vad han skriver om! :)



sv: hihi vad skönt att du inte tycker att jag spammar! :D Tack detsamma måste jag också säga. ;)



Enfärgat är förresten riktigt snyggt! jag skulle också vilja ha en lite mer lila färg, måste nog införskaffa det. :)



Hihi även om du säger det tror jag inte alls att du ser ut som ett lik. Och ringar under ögonen är ett problem som jag har, usch! Ser förjävligt ut utan smink alltså! :P



Absolut, ska göra det! :)

Jag var nära på att klicka hem dust it, men så tänkte jag att jag skulle vänta lite.. kanske ska jag beställa lite andra hårprodukter därifrån också på samma gång. ;)

Kram

| http://adaras.se
Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

sv: gumman då! :( Jag kan inte heller sova riktigt... :(



Ge inte upp angående kontakt av företag. Det kommer ska du se. ;)

Coolt att du sökt designkurser förresten, vad är det för några? :D

Hihi aa det ska jag göra, har inte hittat något än. Men vem vet, kan ju testa ta på mig linserna nån dag. Om det svider vet jag ju att jag måste slänga dem liksom. :P

Du inspirerar alltid! :)



PUSS

| http://adaras.se
Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

sv: Då har vi ganska liknande saker i väskorna! :P



Oj, städa mitt i natten!? :P Blir du trött av det då? ^^ Jag är mer lat av mig och tittar på tv när jag inte kan sova. ;)

| http://adaras.se
Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

sv: hihi ja visst är spelen roliga! :D Det ska bli kul att testa alla. Nu har vi bara kolla på frågorna, men de verkar sjukt roliga! :)



Mysigt med tjejkväll! Det vill jag också ordna. Bra att ha de där spelen då! ;) Vilket spel tycker du mest om? :)

| http://adaras.se
Tant Kim | Design och Layout

Låter som en härlig ide det där, spännande och se vad inlägget kommer handla om. :P



sv: Nej jag får alltid ångest när man ska hem och alla splittras, som sagt jag har "övergivnings ångest"



Härligt att höra, hoppas det håller i sig också. :)



Nja det som jag fruktar mest är nog muntliga, hade precis en muntlig redovisning av en 1800-tals roman och jag var inte ett dugg nervös till jag stod framför klassen och då började händerna skaka och svettas.. Jobbigt!

Sen är jag inte en höjdare på att skriva uppsatser så vi får helt enkelt se hur det går, får resultatet efter påsk tror jag.



Va bra. :) Då fick du lite nya penslar :D



Jasså du hade redan gjort den. :)

Va kul, även om det kanske inte är bra punkter är det alltid kul att veta att det finns någon annan som är likadan. :)



Kramar

| http://tantkim.blogg.se/
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)