Tillbaka till startsidan?

Detta ska bli spännande..


Det kommer mest troligt att dyka upp en tävling här på min blogg, och som det ser ut just nu så blir det i såna fall nästa vecka. Ska bli spännande. Min första tävling någonsin. Får väl se om jag har några läsare som vill vara med och tävla lite grann ^^


Emma K

SV: jag frågade då jag köpte det hur länge jag kunde ha det i pluss googlade det men blev blått. dock så hade jag blekt mig hemma så håret var ganska så nött :/

Emma K

Tror jag garanterat att dem/jag kommer göra ;)

Tant Kim | Design & Layout

Ja men precis. Vad är det för fel egentligen. Vi designers tar ju på yttrycket -inspireras inte kopiera. och hon kallar sig designer, det är hemskt. :|



Ja, detaljer är skitsamma men när det är sådär pass mycket förstår jag inte. :|



Tack för att du förstår. :)



Kram

| http://tantkim.blogg.se/
Tant Kim | Design & Layout

Tack för lyckoönskningarna men jag fick bara G+ och är ledsen över det. :| bröt min regel och hade för höga förväntningar.. Så jag bröt ihop igår. :|



Haha, ja det borde man alltid göra. .:P



Det är bara så om alla splittras och jag måste gå själv. Jag klarar mig med en som följer med.. Jag gillar inte att gå själv i södertälje under natten eftersom det är så mycket skog jag måste gå igenom för att komma hem. :|



Nej, de var nog bara snälla för det var en i klassen som var ärlig och sa att jag såg verkligen nervös ut. De andra sa att jag inte gjort det och i detta fall tror jag på den som säger tvärt emot..



Kram

| http://tantkim.blogg.se/
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)