Tillbaka till startsidan?

Fri frakt för alla mina läsare..




Jag har inlett ett samarbete med Happyhair.se. Kommer att ha tävlingar från dem samt att jag mest troligt kommer att testa några av deras produkter och recensera dem. Vad tror ni om det? Skulle ni vara med i någon tävling angående löshår och peruker? Och skulle ni vara intresserad av att läsa recensioner om deras löshår?

I vilket fall som helst, så får alla mina läsare fri frakt då de handlar från deras sida genom att uppge: jennie i kassan.

De är lättanvänt löshår, lätt att sätta fast och lätt att ta bort. Känner man att man vill ha en snabb förändring för en kväll så är det helt klart värt att testa.


Emma K

Kommer bli spännande att se :)

Pappa

Fungerar det på mej ?? hehehe

|
Linnea

Jag har bara gott att säga om Happyhair. De har bra produkter och skickar ofta med presenter i paketen. Jag har fått mycket bla en liten platt-tång för lugg och smått underhår. =)) Bra priser har de oxå!!!

| http://nennan.blogg.se/
kaos

Gäller rabattkoden fortfarande? :)

|
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)