Tillbaka till startsidan?

Lugna gatan hemma hos oss..


Nils och Valle har en lat söndag. Nils sitter och spelar och Valle ligger och sover. De är ganska söta. Valle ligger förnärvarande tvärs över Nils tangentbord. Tur att det är i alla fall den halvan han inte behöver använda.



De är ganska så söta, tycker jag i alla fall. Nu ska jag sätta min och spela ett spel jag med och se om man kanske vinner ikväll. Igår gick det riktigt dåligt att spela, förlorade nästan bara hela tiden. Leauge of Legends är verkligen beroendeframkallande, tur att jag inte har fastnat så hårt i träsket utan har vett att sluta när det behövs.

Hoppas att ni har haft en lika lugn och skön söndag och söndagskväll som vi.


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)