Tillbaka till startsidan?

Måndag den 22 augusti 2011..


Sitter för närvarande på Hjärtats jobbdator. Det var den jag fann när jag satte mig vid köksbordet för att kika på honom när han lagar mat, så då blev det att jag lånade den en liten stund.

Nils är duktig och lagar mat, innan han ska fara iväg och skruva i den andra bilen. Själv så har man städat och dolat hela dagen. Diskat en hel del och plockat, samt hjälpt kusin Sofie med att få ordning på SD-kortet till mobilen. Vi lyckades spara cirka 90% av allt hon ville ha kvar, resten gick tyvärr inte att spara. Men hon ska skatta sig lycklig att hon i alla fall fick en stor del av grejerna. Sen efter maten så ska jag få besök av Anna. Jag ska vara hundvakt åt Smoke i några dagar. Ska bli kul, att få ha den lilla storklumpen på besök ett tag.

Sen, från det ena till det andra, fy satan så glad jag är. Jag är jätte glad och lycklig. Vi har seriöst hittat den bästa lägenheten, på det bästa stället. Lugnt, fint och jätte mysigt. Jag sover bra om nätterna och jag trivs som fisken i vattnet. Samt att jag har börjat umgås mer med Sara, vilket känns guld. Har saknat att umgås med henne, då vi var som ler och långhalm under skolåren, men gled isär efter det. Nu är vi grannar och ses nästan varje dag. Är riktigt härligt.

Det kan inte bli bättre.
Jasg är nöjd och glad, samt att jag har fått lite mer jobb. Chefen ringde idag och ville ha mig och jobba i helgen, och självklart tackade jag ja! :D Jag hoppas det skakar lös mer jobb i höst, jobb behövs verkligen.

Nu ska jag äta middag och invänta Anna. Vi hörs senare kära bloggläsare. Hoppas alla har och har haft en lika bra måndag som jag!


Johanna - Vem bryr sig om hundra år?

Tack söta du! Jo jag har funderat på det, men där hade jag löshår och måste spara ut mitt egna lite till innan jag kan sätta i löshår igen :)

Tant Kim | Design & Layout

Jadå, vi hade en jätte mysig kväll. :)

Haha ja, jag gillar inte getingar. :P haha!



Ah okej, men wordpress är som sagt .php och det är lite svårare. :( Om jag ska vara ärlig vet jag inte hur mycket det kostar för mig om året, jag köpte den i februari på alla hjärtans dag för att det var ett special erbjudande så vi får se i feb 2012 vad det kommer kosta. :P Hehe. Kan berätta då?



Kram

| http://www.tantkim.com
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)