Tillbaka till startsidan?

Mycket men ändå lite kvar att göra..


Kvällen har handlat om att städa, plocka och fixa. Har fått ordning på riktigt mycket nu, känns bara bättre och bättre. När man flyttar så tar det ju ett ganska bra tag innan man får till det som man vill ha det, och jag tror att jag är på riktigt god väg.

Köket är nästan klart, det ska upp en tavla på Manhattan bridge ovanför köksbordet samt en klocka på väggen uti fönstret. Sen är allt i tiptop där. I hallen är allt i princip klart. Vi funderar på om vi ska måla något motiv på väggen bredvid hatthyllan, men vi är osäkra. Blir i såna fall senare, så hallen är klar för stunden. Sovrummet är nästan klart, det fattas ett par gardiner (ska ha både gröna och vita gardiner i fönstret) samt en duk eller tablett till byrån. Sen ska spottarna upp i hyllan ovanför sängen och två tavellister ovanför byrån. Så nästan helt klart. Vardagsrummet behövs bara städas till på skrivbordet, dra kablarna ordentligt samt hänga upp en tavla. I toaletten fattas bara handdukshängare, följde inga med lägenheten samt att jag vill ha nå eget. Finare så.

Inte riktigt klart, men inte allt för mycket kvar att göra heller. Antingen under helgen eller åt veckan kommer jag att fixa lite bilder på lägenheten så får ni se vad fint vi har fått det. Rummet jag gillar bäst är sovrummet, skulle kunna bosätta mig i det rummet och aldrig gå därifrån.

Nej, nu ska jag sova så jag orkar upp i morgon för att städa och fixa.
Godnatt!


Tant Kim | Design & Layout

Hej, jadå jag har det bra i skolan so far! Andra dagen idag. ;) Hehe..



Ja, det är ju så man lärde sig html som är på blogg.se. :) Så det kommer nog gå med php också. :) Jadå, klart jag kan berätta vad det kostar sen, för ett år denna gång gick det ju bara på ca 30kr :P Hehe, som taget liksom. Haha! Sen beror det ju på om man har serverplats hos dem eller om man enbart köper ett namn. Men du vill veta vad det kostar med serverplats och sådant? :)



Nej nu dags för dag 2 i plugget.

Kram

| http://www.tantkim.com
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)