Tillbaka till startsidan?

Recension av Anti Pigment Hand Creme från Scandinavian Health & Beauty..


Jag fick hem en Anti Pigment Hand Creme för ett tag sen av Eva från Scandinavian Health & Beauty. Nu har jag testat den och det är därför dags att skriva en recension.  



Såhär beskrivs produkten: Tar bort pigment- och åldersfläckar på händerna!

• är effektiv mot pigment-och åldersfläckar på händerna
• förhindrar bildningen av melanin på händerna
• verkar även mjukgörande och skyddar händerna
• innehåller solskyddsfaktor
• är fri från parabener

Super Glandin Anti Pigment Hand Creme är effektiv mot pigment- och åldersfläckar på händerna. Hand Cremen verkar även mjukgörande och skyddar dina händer. Den innehåller även solskyddsfaktor.

Användning: Använd dagligen, eller när det behövs.

Effekt: Tar bort och är effektiv mot pigment- och åldersfläckar.

Sammanfattning: Vad ska jag säga om denna produkt? Jag har inte märkt att den tar bort pigment- och åldersfläckar. Kanske för att jag inte är så gammal att jag har så mycket pigment- och åldersfläckar?
Den gör i alla fall ens händer riktigt mjuka och lena. Den bästa handkrämen jag har testat, i alla fall när det kommer till mjuka, lena och fina händer. Jag gillar att den är fri från parabener och att
den luktar riktigt gott. Detta är en handkräm som jag kan sitta och sniffa på hur länge som helst.

Slutbetyg: ♥♥♥♥ / 5


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)