Tillbaka till startsidan?

Så jävla härligt..


Åh, imorgon är målaren klar med vår lägenhet. Tror ni att jag är lycklig över det? Då är lägenheten klar och vi kan flytta in på riktigt.

Idag var första heldagen som han har varit här, och han har redan hunnit med att tapetsera köket, måla första varvet i badrummet och hallen samt spackla i sovrummet. Imorgon så kommer han att måla andra varvet i badrummet och hallen samt slipa och tapetsera i sovrummet. Sen FÄRDIGT! Jag är så glad.

NCC har även varit idag och fixat våra skåp i köket, så nu är alla skåp riktiga skåp. Samt att de har bytt bänkskivorna. Så nu har vi nya, fräscha bänkskivor i fin färg.

Bilder kommer självklart upp så snart det är klart och fixat. Då alla möbler är fixade och på plats. Kommer verkligen att bli kanon.


Johanna

Jo jag håller med !



Jamen självklart blir det så ;) Jag får höra av mig nästa gång jag i piteå :)

Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)