Tillbaka till startsidan?

Tamponger bör vara gratis..




Förra veckan fick jag hem ett nytt tampongpaket från Tampons for free, och som tack för att jag hade bloggat om dem i deras "Akta musen-kampanj" fick jag hem en produkt från den nuvarande kampanjen med Acnicyl.

Jag fick hem en Everyday Creme. En fuktgivande ansiktskräm för fet och oren hud. Ska bli intressant att testa denna produkt. Har ni tur kommer det upp en recension.

Tycker ni att det är onödigt att slösa pengar på tamponger och att tamponger bör vara gratis? Då tycker jag absolut att ni ska bli medlem på Tampons for free. Där får ni gratis tamponger hemskickade och enda förutsättningen för att ni ska få nästa leverans är att ni svarar på några korta frågor angående kampanjen på paketen. Helt klart värt det, man sparar pengar samt att det tar bara några minuter att svara på formuläret.


Moster H

Heeij Jennie..



Duu, ska tamponger vara gratis, så ska baskemej bindor vara de me.. rättvist va=)) Av bindor får man iaf inte tampongsjukan av.

Inte äre billigt.. usch!

Har du ingen sån sida me..hehe!!! kraaam

| http://helanshala.blogspot.com
nettan

Det är en dyr kostnad varje månad:)

|
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)