Tillbaka till startsidan?

All I ever wanted was an answer..


Jag fick mig en kommentar i eftermiddag av en tjej som undrade om det hade hänt något då jag skrivit så mycket korta texter och små citat på bloggen.

Svaret på den frågan är: Nej. Det har inte hänt något. Texterna ni ser på bloggen och Facebook (för er som har mig som vän där och er som kollar mig via andra) är ifrån musik. Jag lyssnar väldigt mycket på musik och hittar jag en låt som jag verkligen gillar så tar jag snuttar ur den låten och lägger upp det på bloggen.

Ibland relaterar jag till visa delar av olika låtar, men oftast är det bara random uttag eftersom att jag gillar hela låten.

Nu fick ni veta det, så ni behöver inte oroa er. Kul att få frågor om vad jag skriver, riktigt roligt att svara och när det gäller en fråga som säkert många undrar över så är det bäst att svara i ett inlägg.

Nu ska jag kika lite serier med Hjärtat och bara vara.