Tillbaka till startsidan?

Blir seriöst tokig..


Jag blir knäpp.. Har tagit tablett men sover ändå inte. Är inne i en period nu där jag sover helvetes dåligt, har svårt att somna och när jag väl somnar så sover jag helvetes oroligt, vaknar ofta och snurrar mycket. Inte trevligt. Jag blir tokig och vet verkligen inte vad jag ska göra. Jag har svårt att testa de nya sömntabletterna, har helvetes stor respekt för dem.

Är det någon av er läsare som brukar ta sömntabletter? Vad brukar ni i såna fall ta och hur tycker ni att de funkar?


Tant Kim | Design och Layout

Nej man brukar inte se positivt på sig själv. Men du är duktig tycker jag, hur länge har du hållt på med design?



Haha, ja det är sant vem vill inte ha vår och sommar nu. :D Man blir ju lätt trött av allt detta mörker. :/



Härligt att jag får vara seg. xD haha! :D



Kram

| http://tantkim.blogg.se/
Isabell

Svar: Usch, låter verkligen inte kul :/ Jag håller en tumme för att du hittar några bra sömntabletter - fast det bästa vore ju såklart om alla sömnsvårigheter bara drog något gammalt över sig och försvann. :p



Duktigt! :D Hehe jo, men jag stressar nog upp mig själv lite för mycket. Så fort det är något jag inte är bra på ger jag antingen upp eller blir helt tokig och vet inte vart jag ska ta vägen. Fast oftast löser det sig ju, jag får ta det lite lugnare. ;D



Kram!

| http://isabellicious.blogg.se/
Svärmor Åsa

Om du tittar ut och upp i kväll så ser du en stor fullmånen. Ällmänt känt att dagarna före och strax efter fullmåne så påverkas väldigt många människors sömn negativt. Man sover oroligt, har svårt att somna mmmm. Försök hålla koll på fullmånen och se om den påverkar dej. Kram och hoppas du kryar på dej

|
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)